Mulla piti olla tänään kotipäivä. JUUUH! Heräsin yhden aikoihin kun tuli eilen vähän valvottua (kolmeen kröhöömm) kun pistin tätä blogia kuoseihin! Mutta ihan tyytyväinen olen ainakin tällä hetkellä. Joku vähän kivampi väri ois varmaan ihan jees mutta sitten taas.. Plää no tämä harmaa nyt kuvaa ainakin tällä hetkellä ihan hyvin sitä mitä minä olen ja mitä tämä blogikin on!

Mutta tosiaan tästä mun kotipäivästäni! Aamupäivällä, tai no joskus siinä kahden aikoihin ehkä, hengailin hetken yläkoneella, pakko se on ihmisen meseenkin meinaan joskus päästä! Mun hiukset oli aivan järkyttävän paskaiset ja naama muistutti muutenkin lähinnä petolinnun persettä, joten päätin että en jaksa mennä suihkuun ja pysyn tämän päivän vaan kotona. Suunnitelmilla ei ole oikein tapana aina onnistua ja jo ensimmäinen suunnitelma kaatui siihen kun tulin siihen tulokseen etten kehtaa edes lähtee Yayan kanssa lenkille niin paskasessa tukassa. No menin sitten suihkuun. Aikalailla heti kun tulin suihkusta Ansku soitti ja kysyi lähdenkö Myllyyn ja mäkkiin! No kun olin kerran suihkussakin sitten käynyt niin ajattelin että mikäs siinä. En kuitenkaan uskaltanu mennä vielä omalla skootterilla, joten Anskulle taas kerran mahti-isot kiitokset kyydistä! Myllystä ostin vaan ripsarin ja sellaisen megasiistin koirapäiväkirjan jossa tuli kolme geelikynäää mukana! Ja maksoi vaan 3,50 JEEE! No oikeesti (tai leikisti) ostin sen Vebolle synttärilahjaksi kun se täyttää huomenna vuosia! Kymmenen varmaan, että bileet pystyyn!

No sitten mentiin mäkkiin jonne tuli myös sinkkuäiti-Teija jolla oli mukanaan kaksi kakaraa ja OHHOHOO sillä oli myös mies! Ansku sai loistavan idean että oltais otettu kuva ja lähetetty Seiskaan mut sit kun mä innostuin tosta ideasta ja aloin jo melkeen kaivaa kameraa niin se ei enää suositellukkaan sitä. Pööhh, oltais voitu saada isot rahat mut ei sitten! No mut mäkkiruoka oli hyvää ja maistuvaa ja täyttävää ja kaikki oli muutenkin kivaa!

Melkist heti kun tulin kotiin niin meillä oli taas ruoka. Ranskalaisia ja kalapuikkoja jotka on niin hyviä et mun oli taas pakko syödä, vaiks söinkin kyl aika vähän (vaan 1 kalapuikon) mut kuitenki. Ennen ku söin niin Tiia tekstas et lähdenkö sen kanssa "uimaan tai ainakin rannalle". Niin siinä sitten kävi että päätin lähteä Maskuun ja menin jopa omalla skootterilla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiian kanssa oli ihan kiva mennä kun se odotti mua vaikka en vielkään ihan täysillä uskalla mennä, mutta se oli vähän perseestä kun Tiialla nyt näitä omia reittejä löytyy joka paikkaan niin neiti pisti vilkun päälle tyyliin vasta kun oli jo kääntyny niin että enhän mä mitään ehtinyt tajuta. Mut ei se mitään ihan hyvin päästiin kuitenkin perille!

Maskussa oli kivaa ja mäkin heitin talviturkin (en oo kyl varma et pitäiskö siihen kastaa naamakin ja hiukset mut en kuitenkaa kastanu mut voivoi) ja vesi oli hurrrrrjan kylmää! Nähtiin myös sorsia tai jotain muita lintuja kaksi perhettä (melkeen yhtä paljon ku me nähtiin Anskun kanssa kerran killer-etanoita joita oli tosin noin kaksi sataa perhettä !!!) ja mua vähän pelotti kun ne meinas hyökätä meidän kimppuun (luulisin)! Tässä kuvia joita oli näiden lisäksi noin miljoona mutta en kehtaa laittaa niitä tänne mutta joo! Vaikka tässä ei nyt ole mitään todistusaineistoa niin oikeesti oltiin vedessä molemmat!! Kuvat on sitten otettu mun loistavalla kännykän kameralla kun satuin unohtamaan puolet kameran pattereista (juu vitun taitavaa neljästä patterista kaks mukana hyvä Suvi!!) että laatu on sen mukaista mutta nyt pitää vaan kestää!

blog-1.jpg

blog4.jpg

blog7.jpg
Huom Yritys hyvä 2008 -pyyhe, kiitos siitä Yrjö R. Ittäjä ;)


Maskussa oli siis kivaa ja jeejee! Sieltä Tiia sai mut ylipuhuttua ja mentiin... TITTIDIDII! Heselle! No pakko mun oli sielläkin sit syödä ja söin taas kerran ranskalaisia (kolmas kerta toden sanoo!!!) ja kokista! Kyllä tämän päivän vertailevan tutkimuksen jälkeen on pakkoa sanoa että kyllä Hesen ihmiset osaa tehdä hyvempää ruokaa kun mäkkityypit, mutta koska Hese vaan kallistuu kallistumistaan niin kuin Tiiakin sanoi, on mäkki kanssa ihan jees vaihtoehto silloin tällöin nautittavaksi! Mut tähän vois vielä mainita et Veeran synttäreiden takia arvatkaas kuka syö huomennaKIN HESERUOKAA!!!?? No mut ei se mitään, oon urheillu ihan himona (joo nimenomaan) päästäkseni kesäkuntoon niin kyllä sitä voi välillä vähäsen ratkeilla!

blog8.jpg

blog9.jpg


Mutta! Huamenna on isospalaveri siitä leiristä jonne ens keskiviikkona lähdetään Banskun kanssa ja ei kai sitten oikeen muuta. Pitäis käydä kirjastossakin joku päivä ja aaaa kaikenlaista. No mutta siis ei muuta kun
PUSMUS JA cHiao!

Tänä iltana olen voittaja
liha on vahvaa kun liha on heikkoa
Rintani hakkaa kuin rummunsoittaja,
mut tänä iltana olen voittaja
Tänä iltana aion toimia,
näyttää sisäisen eläimeni voimia
Ihanaa hirvet ja ihanaa leijonat,
tänä iltana juhlii voittaja