koska nyt vietetään ainakin meillä päin suomea hiihtolomaa, olen viettänyt vähän lomaa myös kirjoittamisesta. tai no lauantaina olin tulossa kirjoittamaan mutta koko vuodatus ei toiminut joten en pystynyt kirjoittamaan enkä edes lukemaan muita seuraamiani blogeja. eilen sitten ei oikein huvittanut kirjoittaa, mutta iitun toivomuksesta suunnittelin kuitenkin koneella (kirjoitan jostain syystä nämä tekstit aina ensin wordissa, en tiedä miksi) tekstin, mut sitten meidän ihana kone tilttasi ja teksti tietysti katosi. en jaksanut sitten uudelleen kirjoittaa.

huomenna illalla olen laivalla joten kirjoitusta ei ole silloinkaan luvassa, joten nyt on pakko kirjoittaa! ensimmäisenä on pakko palata lauantaihin. huuman puhelinpelissä oli palkintona matka "yhteen kreetan hienoimmista hotelleista" ja se hotelli, ainakin kaikkien kuvien perusteella oli juurikin se samainen caldera beach jossa oltiin kun oltiin kreetalla. tunnen itseni aika julkkikseksi. olenhan tietysti ainut suomalainen tai vähintäänkin ainut huuman katsoja joka on siellä kyseisessä hotellissa käynyt! mut tuli kyllä ihania ja lämpimiä muistoja mieleen!

eilisestäkin päivästä voisin ehkä vähän kirjoittaa. aamupäivällä olin tiialla istumassa hänen sängyllään ja katsomassa kun tiia meikkasi ja laittoi hiuksiaan ja kävi vähän väliä jossakin. huisia. tiialta tultuani katsoin simpsonit-elokuvan jonka olin tiialta lainannut. katsoin dubatun version ihan anna abreun takia, mutta en kyllä tunnistanut sen ääntä, joten ei tainnut ainakaan missään isossa roolissa olla. muuta en sitten päivällä tehnytkään.

tiia pyysi mua heille yöksi mutta en sitten mennyt koska heillä on aina niin kuuma etten saa oikeen nukuttua. ja olisin kuitenkin herännyt paljon aikasemmin kun tiia joka on tottunut nukkumaan siellä kolmessakymmenessä asteessa, ja sitten oisin vaan joutunut istumaan tiian huoneessa kun niillä oli kaikki porukatkin kotona. ja kaiken lisäksi aavalla ei kuitenkaan ois ollut housuja jalassa joka suuresti ahdistaa mua aina! ja vielä sekin oli syynä ettei varmaan olis voitu laulaa singstaria koko yötä koska vauva varmaan olis halunnut nukkua!

tänään sitten olinkin ihan yksi kotona kun veera on somerolla, porukat töissä ja hanna oli kaverilla yötä. aamulla herättyäni kävin siwassa ostamassa popkorneja ja pepsiä ja rupesin katsomaan chicagoa. se on hyvä elokuva, eikä ole tullut katottua pitkiin aikoihin kun en muutenkaan ehdi niin paljoa leffoja katselemaan. suosittelen ja sillee! loppuun ei tänään tule biisinpätkää vaan yksi kappale tosta chicagosta, cell block tango, joka on mun mielestä yksi parhaimmista biiseistä koko leffassa, ehkä jopa paras! tänään olen yksinäisen leffapäiväni lisäksi ainoastaan treenannut vähän koiratanssiliikkeitä yayan kanssa, ja tietysti myös datannut! ja katsonut telkkua, huippumallia!

huppumallin aikana koin ihanan yllätyksen kun ansku soitti sieltä kaukaa kanarialta! ihana! ansku ilmoitti ettei löydy korvanvenytyskoruja, jollainen hänen piti tuoda mulle tuliaisiksi, vaikka on käynyt katsomassa jopa jossakin huumeluolan näköisessä tatuointiliikkeessä! no, ei se mitään, koska arvostan jo tosi paljon sitä että ansku on käynyt jossain huumeluolassa mun takia! ja lisäksi han ilmoitti ilouutisen että sai ostettua kanarialta viinaa! hyvähyvää!


huomenna menen turkuun ja pääsen toivottavasti viimein heselle syömään sen sata vuotta himoitsemani kana-aterian! lisäksi menen kampaajalle! ja illalla lähdetäänkin iitun kanssa laivalle, jonne on mitä ilmeisimmin tulossa myös monta meidän koulun ihanaa mokkeriteiniä! kauheen kiva! mut ei se mitään, uskon et siit tulee joka tapauksessa kiva reissu!

mukavaa loman jatkoa MO