moi. en jaks kirjottaa mut pakko ku kuitenki jotenki haluun. eilen oli aika tyhmä päivä olin aika huonolla tuulella koko päivän. en tiiä miksi mua vaan oikeestaan harmitti oma saamattomuuteni ja harmitti se että kohta kaikki loppuu. vaikka ootankin kesälomaa tosi paljon niin jotenkin mua pelottaa koska kaikki sen jälkeen tuleva on kuitenkin niin vierasta ja pelottavaa myös. mitä jos en saakkaan naantalista yhtään kavereita tai muutenkin. ja vaikka meidän koulussa suurin osa naamoista onkin suht rumia, on ne silti niin tuttuja ja turvallisia, ja harmittaa ajatus etten välttämättä näe niitä enää koskaan ysiluokan jälkeen. en edes niitä kivoimpia. mut kuitenkin olen päätökseni tehnyt ja toisaalta odotan myös innolla kaikkea uutta mitä naantali tuo tullessaan mutta olen kuitenkin tämmöinen suhteellisen epävarma ja ujohko ihminen niin väkisinkin pelottaa ajatus superankeista ja yksinäisistä kolmesta vuodesta!

no mut eilen oli tosiaan viimeinen uskonto ja viimeinen musiikki. musiikki mua harmittaa eniten, jotenkin tuntui että just vasta se kaikki alkoi mennä siellä just kivasti ja sitten se onkin jo ohi. ikuisiks ajoiksi. no mutta life goes on ja niin jatkuu myös show! eilen iltapäivä olikin sitten kivakiva kun mentiin anskun kanssa myllyyn ja sen jälkeen mentiin piknikille (enää ei jakseta edes lenkkeillä vaan mentiin anskun skootterilla) ja oli tosi kivaa, niinkuin anskun kanssa nyt useimmiten on!

tänään oli ihan tämmöinen keskiviikkomainen päivä. ekat pari tuntia ansku ja iitu oli tekemässä kässäjuttujaan ja jessica oli poissa niin istuin sitten jennin kanssa ja tehtiin horoskooppeja ja yhteiskuntaopissa oli hiiri sijainen joka selitti yksinään luokan edessä jotain mitä kukaan ei kuunnellut. sitten oli bilsaa jossa tehtiin elämänkaarta. kirjoitin sinne kaikki merkittävät jutut esim anskun kanssa bilematka ibizalle kun päästään ylioppilaiksi. ja sitten kirjoitin sinne myös muutaman jutun vähä, heh, tsoukilla esim että pelastan maailman ilmastonmuutokselta, lopetan sodat ja saan kaikki ihmiset tasa-arvoon. no mut haluisin kyllä oikeesti tehdä noi jutut, mutta ne taitaa olla yhdelle supernaiselle kuitenkin vähän liikaa!

sitten oli enkkua jossa luettiin jotain tarinaa. se tarina oli ihan kiva mutta tim sai sen jotenkin vaikuttamaan ihan sairaan pelottavalta omilla kommenteillaan ja kaikella, heh. no mut huomen jatkuu. se vuokranainen on varmasti noita koska tim on vähän niinkuin paljastanut sen jo omalla käytöksellään. no ei haittaa oli ihan kivaa.

sitten olikin kaks tuntia liikuntaa jossa oltiin vaan karmelin puistossa joka oli sinänsä ihan kivaa mutta mervi oli tosi paskamainen ja mulle jäi siitä nyt perkeleen huono kuva. ei tule kyllä näillä puheilla ja teioilla yhtään ikävä sitäkään muijaa. et hyvästi vaan mervi jää vaikka auton alle!

ennen liksatuntia varasin ajan mopokorttikokeeseen joka on mulla sitten perjantaina yhdeltä. ihihih toivottavasti pääsen läpi! viikonloppuna sitten harjoittelen hurjasti ajamista, jos nyt sen ajoluvan saan. ainut vaan etten oikein tiedä missä treenaisin kun voisin tietty ajaa tätä meidän korttelia ympäri mutta kun tuo viimeinen kaarros jossa käännytään ihalantieltä kavennuksen jälkeen pirttikujalle on ihan sairaan jyrkkä ja en osaa kääntyä hyvin edes loivasti, saati sitten niin jyrkästi. et pitäis mennä johonkin avaralle paikalle treenaamaan mutta en sitten tiedä mihin kun ei jotenkin oikein iskis lähteä yksinään ajamaan johonkin sikakauas vaikka elyseen parkkipaikalle, koska ehdin tossa matkalla tappaa jo suhteellisen monta ihmistä! katsotaan nyt sitten miten tää täst menee, mut kuitenkin mielelläni treenaisin kyllä kun viimekskin meni aika hyvin vaikka siitä nyt onkin jo niin pitkä aika et oon varmasti unohtanu kaikki jutut!

koulun jälkeen noo... no ainakin grillasin nakkei niist tuli tosi hyvii ja olin aika ylpee itestäni et olin niin hyvä grillaaja! sit lähdinki hannan, vebon ja äiskän kaa myllyyn ku noi kaks (h ja v) osti kevätjuhlavaatteit ja no niin mäkin. ostin bikinit ja oikeestaan oon tosi tyytyväinen ostokseeni ne on tosi hienot (ostin ne mitä ansku sanoin mut ostin sen yläosan sellasena kolmiomallisena enkä semmosen blandeuouplääpläämikälie :>) no en sit oikee muuta kai ostanukkaa. sit ku meen helsinkii ni aattelin et vois sielt kattoo jotai korui ehkä päättäjäisii ja myös uudet kengät voisin ostaa ja kyllähä mä tietty kaikkee muutaki mahdollist haluisin!

no mut sit ku vihdoin viimein päästii kotii ni katoin salkkarit joist näin vaa puolet nou kiva! kokeilin myös mun päättäjäisvaatteit et sopiiks ne mul viel ja sopis ja oon kyl tosi ilone koska mun mielest mun mekko on ihan kiva ja hieno mut harmittaa vaa semmone ku nii monel on samanlaine. nyt kukaa ei kato et wow onpas suvil hieno mekko ku tollaki ja tollaki ja tollaki ja tollaki ja noil kaikil muillaki on samanlaine ;s no mut ei voi mitää iha sama on se hienoin mekko minkä mä oon nähny missään ku oon kattonu tai on tietysti muillaki hienoi mut sellanen mulle eniten sopiva toi on, niin mitä sitä turhaan jotain muuta ostamaan mikä ei oo yhtä hieno!

no mut huome onki sit viiminen kotsantunti. snif
moro ja terkkui ja jaksamisii iitupupul :s <3

mont flashbäkkii, mitä nähtiin
jäljet jätti, moni lähti, moni jäi
tiet eros, vitun wäkkii
tajutont, miten kaikki muuttuu yhtäkkii
mis posse, back in the days seinii sottas
tyhmä ku luulin, et vast kuolema erottas
en pois ottas yhtäkään muistoo
en unohtaa tuu yhtäkää katuu enkä puistoo
muist välittäminen on arvokast ku kulta
pidän mieles niin vaikeudet väistyy lopulta