tänään oli harvinaisen kiva maanantai. koulussa oli ekalla tunnilla fysiikkaa. sain läksynkuulustelusta seiskan, siis aika huonon. mutta ei se haittaa. sitten oli matikkaa. siellä saatiin kokeet josta sain kympin. vouvouvouu. seuraavalla tunnilla oli kankkista, siis biologiaa. suunniteltiin anskun kanssa mihin kaikkiin maihin matkustetaan yhdessä ja siitä tulikin aika pitkä lista. sitten tehtiin jotain muistijuttua jossa minä ja ansku oltiin todella hyviä ja muistettiin kaikki jee ! seuraavaksi oli terveystietoa. siellä puhuttiin vaan haavoista ja sellaisesta tylsästä.

terveystiedon jälkeen oli tittididdiii saksaa. mutta ylättäen tänään oli tosi kiva saksan tunti! ei ihan heti muistu mieleen toista saksan tuntia jolloin ois oikeesti ollut kivaa. mua ja jenniä vähän väsytti ja naurettiin vaan koko tunti. ja syötiin karkkia hehee. heitin yhden karkin sakarin päälle josta olen tosi pahoillani! toisella tunnilla mentiin dataamaan ja siellä katsoin vaan musiikkivideoita. sitten päästiinkin kotiin jejejeee!

kotona olen mietiskellyt miten saisin eppu nuotio -esitelmän hoidettua jotenkin kunnialla kun mun ääni ei yhtään tahdo riittää sen lukemiseen. no mutta enköhän mä jotenkin pärjää, toivottavasti. kyllä mun ääni varmaan keskiviikkoon mennessä jo sen verran vahvistuu.. toivottavasti.

tänään on myös julkaistu ruisrockin bändit siellä nettisivuilla. siellä vaikutti kyllä ainakin mun mielestä olevan tosi hyviäkin bändejä, esimerkiks suomalaisista apulanta, cmx, poets of the fall ja lapko ja ulkomaisista the ark, bullet for my valentine ja monia muitakin mielenkiintoiselta vaikuttavia bändejä! sinne ois kyllä hienoa mennä ja niin me varmaan anskun kanssa mennäänki toivottavasti!

nyt meen kattoo huippumallia vielä ennenku joku tippuu heeeipsis (no en kyl iha ehi mutjoo) !
mukavaa huomista pupsit!

as life goes on i'm starting to learn more and more about responsibility
and i realize that everything i do is affecting the people around me
so i want to take this time out to apologize for things that
i've done things that haven't occurred yet
and things that they don't want to take responsibility for