moit.jpg

en oo taas iha jaksanu kirjottaa mutta kun ulkonakin on ollu niin kiva ilma ja kaikkee ni en oo sit vaa oikee jotenki saanu aikaseks! no torstaina ei muistaakseni tapahtunut mitään erikoisempaa. viimeinen kotsantunti ikinä meni vähän sähläykseks:

1. kuorrutin kinuskikakkua ja siihen kinuskin keskelle lensi sellainen iso kermavaahtokökkö
2. yritin etsii kakkulapiota ja avasin tiskikoneen joka oli päällä
3. en tiedä miten se on mahdollista mutta kun söin niin sitä kakkua lensi mun paidan sisään
4. ruokailun jälkeen tiskasin astioita ja laitoin hanan vähän kovakouraisesti päälle joten kaikki vedet lensi mun päälle

perjantaina oli koulussa viimeinen ruotsintunti joka oli extrakiva juttu koska ub sucks! koulun jälkeen kävin kirjastossa kun mun on jo vaikka miten kauan tehnyt ihan sairaasti mieli lukea kirjoja ja lainasin sieltä kolme kirjaa joista yhden olen jo lukenut eikä ollut kauheen hyvä. no kirjaston jälkeen menin iskän työpaikalle josta lähdimme johonkin paikkaan missä mulla oli mopokorttikoe. iik se oli ihan sairaan jännittävää ja mun kädet tärisi ja huh huh. no mut kuitenkin meni sitten ihan hyvin että yks kuvallinen meni vaan väärin ja senkin tajusin heti kun olin painanut sitä väärää vastausvaihtoehtoa. uskoin kyllä että enemmän ois mennyt väärin mut hyvä ettei mennyt! perjantaina illalla menin anskun kanssa kävelylle mikä oli mukavaa!

lauantaina kävin kaksi kertaa, aamulla ja iltapäivällä, treenaamassa skootterilla ajelemista. ensin aateltiin iskän kanssa et menisin elyseelle harjottelemaan mut siellä oli joku nalle puh -juttu jonka vuoksi sinne ei päässyt. oltiin kuitenkin sit iskän työpaikan parkkipaikalla joka on ihan hyvä treenauspaikka! mulla alkoi mennä jo ihan suht hyvin tai no ei oikeastaan mutta no ihan sama! lauantaina illalla tuli euroviisut jotka tietysti katsoin. niin kuin anskunkin kanssa tekstailtiin, kyllä oli jotkut kaksi henkilöä varmasti ihan kyynelissä kun venäjän edustaja esiintyi ja varsinkin kun se voitti. en nyt ole erityisen tyytyväinen tuohon voittajaan mutta parempi se silti oli kuin joku niistä kymmenestä minihamenaisesta jotka lauloi jotain discojumputuksia jokaikinen! siinä porukassa mun mielestä jopa suomen esitys oli ihan hyvä. lemppareita oli espanja, azerbaizan ja turkki, joista jonkun maan video on alhaalla, en ole vielä tässä vaiheessa päättänyt minkä videon laitan.

sunnuntaina eli siis tänään olen taas ollut skootterilla ajelemassa kaksi kertaa ja olen edistynyt ainakin omasta mielestäni. mun pitäis käydä huomenna siwassa niin ajattelin rohkaista itseni ja mennä jo jopa skootterilla! tänään pääsin vihdoin treenaamaan sinne elyseellekin jossa oli kyllä ihan hyvä harjoitella! tänään ja myös eilen olen myös epätoivoisesti yrittänyt ottaa aurinkoa mutta mihinkään se ei ole näköjään vaikuttanut että tosi kiva! iltasella pesin vielä skootterin ja huomenna koulun jälkeen vahaan sen!

huomenna alkaa haikea mutta toivottavasti kiva viimeinen viikko vaisaaressa, yläasteella, peruskoulussa. ihan järkyttävää! snif. no mut se vedetään viel kunnialla ja sitten onkin seuraavana vuorossa naaaaantali! kaikkea kivaa kaikille PUS

päätin nyt laittaa tähän azerbaizanin (joo ei hajuakaan miten tuon maan nimi kuuluu kirjoittaa mut aivan sama!) videon, koska espanja pääsi jo otsikkoon (perea perea!) ja kyllä varmasti espanjankin esityksen tulen tänne laittamaan. mut koska tästä azerpäläpälän esityksestä tykkäsin ehkä eniten koko kisassa, se ansaitsee paikan täällä arvostetuimassa paikassa eli blogissa! videon alussa ja lopussa on jotain espanjankielistä selitystä jonka ymmärtää varmasti vaan todelliset los serrano -fanit (alussa ainakin puhutaan jotain tosta musiikkityylistä, esittäjistä ja sen sellaisesta, ehkä)! ja tässä kappaleessa jo se että jos mies, jolla on ensinnäkin hopeanväriset hiukset, pääsee noin jumalattoman korkeelle niin se on kyllä aploodien paikka! azerbaizan rools (toobs rool!) saatan muuttaa sinne isona!