tiedättekö kun joskus on vaan sellanen olo että tekis mieli vetää kaikki lääkekaapin pillerit nassuun ja huuhdella ne alas vanhemmilta piilotetulla smirnoffilla? tai ihan vaan yksinkertaisesti vetää itsensä vessasta alas. toivottavasti kellää ei ainakaan kovin usein ole sellaista oloa, mut ehkä se kuitenkin osittain kuuluu ihan normaaliin elämään. teiniangsti, hah.

eilen oli hauska päivä. koulun jälkeen mentiin turkuun josta ostin vaan heseruokaa sekä uuden venytyskorvakorun. kolme milliä jo wuhuuu! tänään saunassa tungin sen tohon korvaan ja nyt sattuu. paljon. turusta mentiin eilen viettämään iltaa rebekalle turun alueen junnujen (taju) kanssa! siellä oli kyllä tosi kivaa. kekkerit alkoi kuudelta ja olin kotona joskus kahdentoista aikoihin. syötiin, katsottiin elokuva (välillä kylläkin katsottiin myös salkkarit) ja sitten vaan vähän maisteltiin alkoholia ja puhuttiin pojista ja juomisesta ja kaikenlaisista asioista, mistä tämänikäiset työt nyt varmasti yleensäkin puhuu! oli tosi mielettömän kivaa!

sovittiin että mentäis tänään sinne tiian mökille kaanaaseen. minä, tiia, iitu, maarit, juuli, siiri ja rebekka. ja voi vittujenvittu. meidän porukoilla on tänään tai huomenna tai joskus joku hääpäivä tai jotain ja ne sitten lähtivät johonkin. yritin ehdottaa josko hanna ja veera olis voinut mennä vaikka somerolle, mutta ei kun mamma tuli sitten meille. no ei se mua oikeestaan häiritse, mutta kun: "sovittiin mamman kanssa että kukaan ei sitten mee minnekkään yöksi eikä meille tule ketään". SAAATAANAAAA! ja kaikenlisäksi ne ei edes olleet kuulemma mitään semmoista sopineet, ja mamma sanoi että saan kyllä lähteä. mut olin jo niin huonolla tuulella ettei sitten oikein huvittanut mennä enää toisten iltaa omalla murjotuksellani pilaamaan. tää viikko on kaikin puolin ollut niin tajuttoman raskas, sata koetta. oisin vaan niin kovin kaivannut nyt sitä mökkireissua! mutta ei.

toivottavasti tytöt kuitenkin toimittavat mulle mun maksaman yellow catin avaamattomana! ja kyllä mä vielä joskus sinne mökille menen, vaikka ens viikolla tiia onkin englannissa ja varmaan kaksytseitsemän viikkoa sen jälkeenkin on jotain menoa aina. vitunvittu. toisaalta on kyllä ihan hyvä etten päässyt sinne myös siksi, koska mulla on vielä eppu nuotio aika pahasti kesken. ja huomenna mun pitäis lähettää se äitille että se ehtis sen maanantaina tulostaa töissä kun meidän tulostimesta on väri loppu.

olisin vaan halunnut tehdä jotain muutakin kun eppu nuotiota, joka oikeasti pursuu jo mun korvista ja silmistä ulos.

käytiin kuitenkin vuokraamassa elokuvia. en jaksanut ees valita mitään ja ihanien pikkusiskojeni valitsemina otettiin sitten shrek kolmas ja high school musical 2. shrek on ihana, ei siinä mitään. en tiedä mikä siinä on mut jollain kumman tavalla mussa asuu sellainen pikkusuvi joka fanittaa shrekkiä. hah. ja onhan high school musicalissakin zac efron, mutta sen lisäksi siinä on tosi monta ärsyttävää tyttöä joilla on kamala piipittävä ääni.

onneksi piristyin kuitenkin vähän siitä että teräsbetoni pääsee belgradiin! vaikka hetken häpesinkin suomalaisuuttani kun tapsan kari pääsi kolmen, ja sitten vielä kahden parhaan joukkoon, mutta onneksi teräsbetoni vei kuitenkin lopulta voiton! vaikka cristal snow olikin paras mutta tosiaan, on teräsbetonikin aivan loisssstava!

mun ärsytyksen aiheet on kieltämättä aika naurettavan pienet kun miettii mitä ongelmia maailmassa on. mut mun pienessä elämässäni se mökkireissu olis ollut maailman isoin asia.

huominen päivä kuluu varmasti aivan yhtä tylsästi kuin tämäkin päivä, eppu nuotion kanssa. nyt alkoi taas vitutus. mä menen nukkumaan. voisinpa nukkua loputtomasti vittu.

taju.jpg
Turun alueen junnuja. Kiitoksia kuvasta Raakelille!