helooou! miksköhän muuten aina alotan nää kirjoitukset jollaki terveyhdyksellä ? noo samase! jokatapauksessa. aamu alkoi tylsästi ja aivan liian aikaisin kuten aina. jotenkin tämä aikaisin herääminen ei vaan todellakaan oo mikään mun vahvuus! noo, ekalla tunnilla oli äikkää joka oli tylsää. ekalla tunnilla myös huomattiin että voooi ei jessica ei ollut koulussa. höhh. no mut äikässä puhuttiin realismista ja sitten luettiin yks runo jonka oli kirjoittanut eino leino. mut mitä vittua, mä oon luullut et eino leino on elossa, oon ihan taatusti nähny sen telkkarissakin! mut se on kai kuollu joskus 1927 tai vastaavaa. kenetköhän sitten oon nähny, koska jonkun einon ainakin joka oli myös runoilija ja sellanen aika vanhahko pappa. lol.

äikän jälkeen oli yhteiskuntaoppia, jossa kerrattiin taas kokeeseen. ylihuomenna on jo koe, ja se on varmasti niin niin vaikea. en tajua mitään mistään tupoista ja ammattiliitoista, enkä kyllä paljon mistään muustakaan niistä jutuista mitä siihen kokeeseen nyt tulee. et lol hyvi menee!

sitteen olikin kankkista. ihanaa! puhuttiin aurinkovoimasta ja maalämmöstä, todella mielenkiintoista. ollaan kyl anskun kans mietitty (ei nyt mut aikasemmin monta kertaa) et mikä kankkiksest tekee niin ihanan ku ei se oo ees oikeestaan mitenkään erikoisen näkönen ja on se nyt aika vanhakin (kolmeseiska kai). mut ollaan vaan tultu siihen tulokseen et siin on se ku se on vaan niin mukava ja on sil myös välil ihan kivoi vaatteit! mutta se maantiedon tunnista.

maantiedon jälkeen oli enkkua. kun oltiin menossa enkunluokkaan yläkertaan meidän edessä rappusissa kulki osmo (sori mut lol mikä nimi, tunsin yhden ranskanbulldogin jonka nimi oli osmo) hänen jonkun kaverin kanssa. ja hehee meillä oli tänään samanlaiset hupparit. mä oon kyllä huomannut jo sata vuotta sitten et sillä on samanlainen paita kun mulla, mutta se kai huomas vasta tänään. tai no en mä ite mitään huomannu kun ihailin vaan mun kenkiä mut ansku ja iitu sanoi et se ja myös sen kaveri oli kattoneet vähän pitkään mua tai varmasti lähinnä paitaa. hahaa. mua ei oo kyl yhtään haitannu et sil on samanlainen paita vaikka yleensä mua häiritsee jos jollakin on samanlaisia vaatteita. heei kamoon se on sentään sellanen pikkunen seiskaluokalainen poika, ei sellasist voi aatella muuta ku tuitui. no mut nyt se ei kehtaa käyttää sitä hupparia enää ikinä, joka on ikävää koska se selvästi tykkäs siitä koska se käytti sitä aika usein. noo samse.

enkussa tehtiin vaan jotain tylsiä tehtäviä. esimerkiks yks tehtävä oli sellainen jossa piti kertoa omasta lempiohjelmastaan, ja mä kerroin huippumalli haussa! eipä siin sit oikee muuta tunnil tapahtunukkaa! enkun jälkeen oli ruokailu, josta ei tänään ole mitään erikoista kerrottavaa koska oli ihan pahaa ruokaa (kasvispuolella oli jotain kasvispastaa phtyi)

ruokailun jälkeen oli koko päivän odotetuinta ainetta, siis liikuntaa. uintia JEEE ! tai no ensimmäisellä tunnilla oli jotain kuntojuttuja, jotain niin raskasta että huh huh. tehtiin jotain jalkavoimajuttuja ja myös vatsalihaksia ja sitten vähän aikaa jotain airopikin tyylistä. ne oli ihan sikaraskaita (ei muut mut ne jalkajutut) ja olin ihan kuollut sen jälkeen. mut en kyllä tainnut olla ihan ainut, vai? sitten pääsi (lol siis joutui) uimaan. no ensin mentiin sitä allasta jotain sata kertaa edestakaisin. tai no oikeestaan neljä mut mä onneks jouduin menee vaan kolme kun olin just menny kolme ja sit opettaja rupes jotain selittämään niin en mä sit enää siit lähteny tiettykää ku ruvettiin tekee toista juttua. no sit sukellettiin jotakin juttuja sielt pohjasta. miten ollakkaan muille ope heitti sellaset renkaat ja mul jonku sellasen pikkurillin kynnen kokosen jutun mitä en melkee ees löytäny sielt pohjast. lol. onneks se ei uinti ei kuitenkaan niin kamalan kauaa kestäny!

uinnin jälkeen oli mukavaa koska ei tarvinnut enää tulla kouluun. ajateltiin että turha sitä on mitään meikata tai mitään, ei tossa matkalla ketään varmaan vastaan tule. no, iitu meikkas ja laitoin mäkin ihan vähän (tosi vähä ei sitä näkyny yhtää ku se ripsarikaa ei ehkä oo mitää maailman parast) ripsaria ja puuteria mut ansku ei sit meikannut yhtään. kun päästiin lähtemään sieltä pukkarista käytiin vielä siel kahvilassa ja iitu ja ansku osti suklaata mut mun ei tehny mieli mitään ni en ostanu.

no, meidän suunnitelma "turha sitä on meikata, ei tossa matkalla kukana kuitenkaan avstaan tule" epäonnistui sitten heti. hyvä kun oltiin ulpukan ovesta ulos päästy niin kappas, sieltä amiksen takaa tuli sakke, ville, saltteri ja rasse. lol ei he varmaan ainakaan röökil ollu ollu, ei kia nyt sentään. no ne tuli kuitenkin meiän peräs aika paljon onneks, koska mua nolotti olla ilman meikkii. no kotimatka meni aika hitaasti koska olin edelleen aika kuollut niiden lihaskuntojuttujen takia ja pelkäsin myös koko ajan liukastuvani.

kotona sitten luin hetken yhteiskuntaoppia mut sitten nukahdin. ja ainiin, tänään tuli postissa (kasvattajalta kylläkin, kun olivat sille sen lähettäneet, ruotsalaiset, lol) yayan diplomi pohjoismaiden voittajasta. oliko ehkä hieman siistiä, laitan sen sitten seinälle jossakin vaiheessa! no muttaa joka tapaukses nukuin siin sit aika kauan siihen asti kunnes söin. huomenna mun on kyllä pakko lukea yhteiskuntaoppia, muttakun ei yhtään innosta kun ne jutut on niin vaikeita ja tylsiä. oispa jo aiheena politiikka, se mua sentään kiinnostaa! mut muuta en sit tänään oikeen ookkaan tehny, paitsi läksyjä (se matikan moniste oli niin vaikea, ja kaikenlisäks mun laskin on lainassa sakarilla mut onneks löysin meilt kotoo toisen laskimen koska muuten ois tullu jälkkääää)

heroes alkaa ihan pian, joten lopetan tämän kirjoituksen tähän. tällä hetkellä telkusta tulee tuo suomen unelmien poikamies (joka näyttää lukevan myös mun blogia, vai onkoha se joku toine unelmien poikamies? toivottavasti!) ja se on kyllä niin teennäinen, matkittu ja suorastaan naurettava! ja kaikenlisäks toi antti on ihan tajuttoman epämiellyttävän näköinen jotenki. ugh. mut onneks illal tulee sentää g-piste, se on sentään humoristinen ohjelma oikeesti.

mut nytteen, i gooo! tsaukkiis!

ps. "vuosittain tupakkaan kuolee 19 000 ihmistä, jotka eivät polta" shoook O____o !
pps. lukekaa raisio tiedottaa, asialline kansi!

lisäys// VOIEII unohdin yhden niin hauskan jutun kirjoittaa noo ei siin mittää täsä tulee. olin tässä iltasella koneella ja hanna oli tossa vieressä mun kanssa. sitten menin galleriaan jossa sakari oli laittanut mulle kommenttia johon sitten tietysti vastasin. hanna kysyi: "kuin vanha toi oikeen on?" "viistoista, mitenniin?" "no eiku aattelin vaa et se ois jotain kolkyt!" HAha nii et sakari näyttää siis kolmekymmenvuotiaalta onnea. voit huoletta mennä perjantain baariin tai ostamaan mulle vähän sidukkaa eikä kukaan ees epäile mitään! juumut eipä täs muuta moikka uusiks 8)

Dance, Dance
We're falling apart to half time
Dance, Dance
And these are the lives you'd love to lead
Dance, this is the way they'd love
If they knew how misery loved me