hellou! nyt tulee lyhyt kirjoitus koska kello on jo aika paljon kun halusin katsoa muodin huipulle ennen kuin kirjoitin hehee. hyvä ohjelma se on mut harmi kun mun lemppari jo melkeen putos vaikka tä oli vasta niiden eka tehtävä, aiai! no joo tänään oli ihan mukava päivä kaikenkaikkiaan. paitsi että mulla oli hammaslääkäri jota ootin ihan kauhulla koko päivän. onneks siellä oli joku sellainen aika nuori nainen siinä apulaisena joka ei oo ennen ollut ja se oli tosi mukava, joten mua ei sitten enää pelottanut niin paljoa. kun nyt ne ei ees puhunu mistään ihme jari sillanpäästä tai tollasest mistä on joskus puhunu ja se on tosi ahdistavaa. vähän harmittaa kyl että en ehtinyt syömään kotsan tunnilla kun makasin siellä kidutettavana mut ei se mitään. ja niillä hammaslääkäreillä oli ilouutinen että mulla on hammaslääkäri taas maanantaina. olin vähän että mitä vittua mutta he selitti että mulla oli lähtenyt joku vanha paikka jonka he nyt sitten korjas ja maanantaina paikataan joku toinen kohta (vittu varmaa sit toi tost iha ikenen vierest ai vittu se sattuu varmaa iha simona!!). ei vittu tekis mieli oikeesti jättää menemättä ja ostaa suosiolla tekarit, ei tarvis ainakaan koskaan porata! mut eipähä tarvii mennä saksan tunnil et jee. maanantai on muutenki yhtä kidutusta ku aamulla joudun verikokeeseen a p u a ja sit on enkun valtakunnallinen ja sit viel toi hammaslääkäri a p u a !

kotiintultultuani mua odotti hiusun kiva yllätys kun olin saanu paketin ameriiiikasta! jeij siis atreyu-paita ja kaksi pinssiä oli tullu. olin niiiiin ilonen ! vaikka kyllä toinen, se hienompi, tilaamani paita ei ollut siinä paketissa. lähetin heti kyllä heille sähköpostia että totanoinnii missä se on koska ymmärrän kyllä jos se on vaikka varastoista loppu mut ois se kai nyt kohteliasta ilmottaa että en saa sitä! ja toikin paita jonka sitten sain niin sen selkäpuolella ois pitänyt olla sellaisen vampyyritytön kuva mutta ei ollut vaan siinä edessään oli vaan se bändin nimi sillee hauskasti kirjotettuna (niinkuin kyllä pitikin)! no lähetin tästäkin sitten kysymyksen sinne victory recordsiin. ei mua toi asia nyt niin varsinaisesti haittaa mut olis se kuitenkin ihan kiva saada sitä mitä tilaa. ja kaiken lisäksi toi paita on muuten ihan sopiva mut se on vaan aikas lyhyt. mut minkäs teet jos amerikkalaiset on muaki lyhyempii ei voi sit mitää eikä se haittaa ku voiha sinne laittaa toisen paidan alle! kaikenkaikkiaanoon tositositosi iloinen kun toi paita tuli jeeeee!

mutjoo huome on perjantai jee ja sit tulee viikonloppu ja lauantai ja mennää anskun kans ajelee sen skootteril ja piknikil ruissaloo jes ootan sitä jo nii paljo! nyt loppu heeeheheheeheeeiiiipppaa pus!

ps latasin ja kuuntelin pitkäst aikaa iristä enkä muistanukkaa miten ihana se on joten nyt tulee oikee video <3____<3