moigga. jotenki en jaksais kirjottaa mitää mut kirjotan nyt muutamast jutust mitkä on jees ja nou! no koulus oli iha jees äikäs saatii kokeet joka meni mul hyvi oon ilone siitä. sit oli opoo jos äänestettii väinöt ja sit katottii jotai maailman tyhmint videoo, kyl huomas et oli leena varjon valitsema (lol)! nooo sit oli yhteiskuntaoppii jos saatiin kokeet ja sain hyvän ja olin taas iloinen ja harri kätteli mua ja vastasin kohteliaasti: jaa. no mut sit se rupes jotai angstaa ni kyl sit kiitin ja sillee mut olin vaa eka vähä shokis ku mua ei usein tulla kättelee! mutjoo sit oli ussaa jos alettiin tekee jotai ryhmätöitä kuolemast se oli iha kivaa (vaiks kuolema onki surulline aihe!) meil oli ihan kiva ryhmä (mää ansku jessica ja miro joka halus siihe siks ettei joutuis tekee mitää mut kyl seki sit teki!)

no ussan jälkee oliki musiikkii LOL. siel oli tänää vaa puolet possest ku muut oli ollu sillo kaks viikkoo sit siel. no tunti oli aika sekamäläsoppa kun kaikki teki mitä lystäs. mä soitin rumpui ja osaan nyt peruskompin ja valssikompin ja myös pari sellast jotai peruskompin variaatioo ;) oon kyl sitä mieltä et yleisesti aina rumpalit on tositosi hottiksii hihhihihi namssiii! myös kitaristit on aika hottiksia ja laulajat mut ei aina toisinku rumpalit on oikeestaa aina tai ainaki niis on aina jotai hyvää ;)) no mut joo jessica oli tunnil oikee vauhdis hän halus eka oppii soittaa rumpui mut ku se ei sujunu ni hän halus oppii soittaa kitaraa ja sekää ei kai oikee sujunu ni sit hän haluski oppii soittaa pianoo (en tiä sujusko sekää)! no mut tunti meni kyl tosiaa ihan kivasti ja kuunneltii waspii se oli tosi hyvää musaa jejee! ja sit sattu myös semmone juttu et ku oon aina aatellu et iippa vihaa mua ku se on jotenki aina enne kattonu mua jotenki nii vihasesti tai jotain mut tänää aattelin et se ei ehkä sittenkään vihaa ainakaa koko sydämestään mua ku se oli jotenki ystävällinen ja mukava tänää eikä kattonu yhtää vihasesti vaa hymyili säälivästi ku olin nii laadukas rumpujensoittaja ja sulo heilu siin edes ja yritti saada mut jotenki kai viittomakielel oppii niit juttui :''D

koulun jälkee käveltii viel jessicankaa poliisilaitoksel hakee mun mopokorttihakemust ja mun pitää kävellä sinne viel uusiks palauttaa ne voi vittu. ja siin lapus luki ei saa taittaa mut taitoin sen silti ni toivon ettei se kauheesti haittaa!

yks juttu viel tänää joka mua ärsytti on semmonen et ku toin tänää kotii viis koetta, yhdest 10, kolmest 10- ja yhdest (joka oli saksa eli meni iha vitun hyvin) 9 ni meiän porukat vaa kirjotti nimet niihi eikä sanonu ees hyvä. ja mietin vaa et ehkä mun huonohko opiskelumotivaatio johtuu ainaki osittain siit et mua ei koton (eikä pal muuallakaa kyl) yhtää kannusteta vaa vaaditaan vaa aina enemmä ja enemmä eikä koskaa olla tyytyväisii mihinkää. ja ku mä viel oon vähä tämmöne ihminen et vaiks oonki ite tietty tyytyväinen numeroihini ni vaadin aina välil sen et joku toine sanoo mul et hyvin menee suvi ja kaikki on oikeesti muutenki ihan hienosti et uskon sen! no mut joo elämä on rankkaa mut nii se vaa on yhyy kellää ei varmaa oo yhtä isoi murheita ku mulla :o

no mut joo huome sit saa tietää kenenkää oon isosena vaiks oikeestaa tiiänki sen jo siis kaikkien paskojen (luv ya huge pus <3) mut ei se mittää huome mennää myös paskalaitoksel kankkiksen kyydillä ;)

heippssan!

i'm a wild child
come and love me
i want you
my heart's in exile
i need you to touch me
cause i want what you do
i want you