tänään oli liikuntapäivä! jessica oli poissa ja me mentiin anskun kanssa ilmeisesti vähän myöhässä sinne keilailuun. mentiin sitten samalle radalle ronyn ja emilin kanssa koska ei mahduttu muualle. uskon että se oli heistä varmasti kauhean kivaa kun meidät nimet yht äkkiä ilmestyi siihen ruutuun kunheillä oli jo peli täysillä käynnissä! alussa olin aika paljon häviöllä mutta sitten jossain vaiheessa olin toisena (emilillä oli jotain 84959387693874689473 pistettä mutta rony olikin ihan luuseri ja väillä huonompi kun mÄ ja ansku jopaa haahaa!) mutta lopulta rony kuitenkin sai jotenkin huijattua ja tuli sitten toiseksi. mä olin kolmas ja ansku oli neljäs mutta voitin vaan yhdellä pisteellä joten ollaan yhtä mestareita oikeestaan kun viimeksikin tuli tasapisteet! ja kaikkein hienoin juttu on se että mä sain täyskaadon jopa jes!!

keilailun jälkeen käveltiin kouluun ilmoittautumaan koska hesekään ei ollut vielä auki niin ei voitu mennä suoraan sinne. koulussa ooteltiin jotain puolisen tuntia ennen kuin lähdettiin kävelemään heseen. ja hahahhahahahhahahaaa! sankarit rasse ja cs-valtteri ei ollut ilmoittautuneet mihinkään liikuntalajiin niin he sitten auttelivat koulussa siivoojia moppaamalla kaapin ovia! siinä oli kyllä sellainen näky ettei sitä pysty edes sanoin kuvaamaan. hahahahahhahaha!

no joo sen puolen tunnin nauramisen jälkeen lähdettiin sitten kävelemään heseen. ansku tarjosi mun kana-aterian (NAMMMM!) josta olen ikuisesti kiitollinen! ja mulla on vähän huono omatunto myös koska mun ateria oli noin puolet kalliimpi kuin hänen ja muutenkaan en oikeen tykkää et mulle tarjotaan. no mut korvaan tämän vielä! olet ansku kultainen ja ihana ihminen kiitti PUS

sitten käveltiinkin hesestä kotiin jossa olin jo ennen yhtätoista, ihanan lyhyt päivä siis! kotona olen oikeastaan vaan nukkunut. hehee no tänään on ollut kaikenkaikkiaan oikein kiva päivä että toivottavasti tällä linjalla jatketaan!

huomen kuntotesti ja kaikkee!
blogitsu vaikenee tält päivält,
moiccis!

omistettu anskulle ja mulle:
ku istun aurinkotuolissa ja siin spiikkailen saisinko juomista nii
siit on huolet tiessään, en stressaa mihin vuodet viekään
suomee kierretään juoden tien pääl
enkä tällä menol nuoren kuolen vielä
mut mitä sitä katumaan teen sitä mitä haluan
damn, sä voit pitää sitä satuna..