otsikko på svenska:
var där, jag här, två i här livet

heijssan ! jag kan inte skriva bra på svenska så idag kirjoitus är ganska kort! jag skriva på svenska eftersom ansku bad, och jag har svenska prov i morgon. dag i skolan var ganska slö men normal! hemma har jag bara läste lite svenska och suttit på datorn! juupsis. nu ska jag gå!

heijdå! jag älskär ni! PUS

kun jätän sormet oven väliin estääkseni
sitä lukkoon painumasta, en kestääkseni
kun kurkin korttejani olkapääni takaa
ja makaan sängyssäni niin kuin vieras makaa
silloin kaipaan sinua

och samma på svenska of course:
när jag leave mig fingeror bredvid dörr
sen locka kommer, inte består
när jag kurkin min korten behind min thing under huvud
och jag ligger på min sängen lika som en stranger ligger
sen jag åstunda dig !

min kära (tog med kännykkäkamera salaa så laatu is bäst! and laatu is bäst also becose of photobucket. det är KÄRLEK!):
uubeetiina2-1.jpg