joo no tänään kävi ensinnäki semmonen kiva juttu ku oltii luokan kaa paskalaitoksel aka jätevedenpuhdistamol. siel oli tosi siistii, paras luokkaretki ehkä ikinä. harmillista että ansku ei päässyt mukaan ;< mentiin sinne kankkiksen autolla joka oli ihan kiva mutta takapenkki oli vähän ahdas kun nikke ei ollut herrasmies niinkun yleensä eikä päästäny mua eteen mut onneks sit tulomatkal päästi! no mut siel paskalaitoksel oli mehevä tuoksu et kannattaa mennä joskus käymää jos vaan tulee mahdollisuus. sinne ehkä järjestetään jotain turistikierroksii tai mä voisin ehkä ruveta pitää semmosii: täs altaas on paskavettä, täs altaas on paskavettä, täs altaas on vähän puhtaampaa paskavettä ja täs on tosi paskasta paskavettä. yks häiritsevä juttu tosiaan kyl oli semmonen et ku rommi oli mun ja jessican lisäks ainut tyttö joka tuli kankkiksen kyydil sinne ni sit se sielläki koko aja roikku meiän peräs ni mietin vaa et hei sori jos mennää samal kyydil ni ei se tarkota et oltais kavereita! no mut jokatapaukses siel oli todella kivaa!

no paskapaikan jälkeen oli enkkua jossa oli aika jännittävää koska me ollaan kirjoitettu tarinat meidän lempiharrastuksista niin sitten timi haastatteli meitä niistä enkuksi o-ou. no musta oli hieman omituista selittää sille mitä koiranäyttelyissä tapahtuu kun tiedän että se käy niissä itsekin ja tietää sen itsekin varsin hyvin. no en tiiä ei se haastattelu lopulta niin paha ollut vaikka tim varmaan ajatteli koko ajan että mitä helvettiä tuo selittää mut ei voi mitään, yritin parhaani hiihii!

no sit anskuki oli onneks jo enkuntunnin aikana tullu kouluun ja saatiin yhdessä nauttii liikuntatunnin iloista. me saatii vanhat kuntotestit takas ja mervi oli kaikil kirjottanu palautet paitsi mul et kiva höh! no liksas oltii pesist ja siel oli tosi kiree ilmapiiri joka oli mun mielest tyhmää ku kaikki tuntu olevan vihasia millalle ja ihan syyttä mun mielestä! ja lindakin on niin vitun ärsyttävä et tyhmempää ihmistä saa hakea. no mut liksa oli plää ja sen jälkee tulin homee jessicankaa samaa matkaa ja menin siwaa ostaa sipsei et hyvä minä. maha kasvaa, minä en! no sit hannal oli kaks jotai hkaverii juttelin niiden kaa hetken ne oli vähä omituisii (ysivitosii ja kutosii mun lemppareit PUS <3) ja sit vaa tein läksyt ja nukuin hetken mut sit meninki jo syömää.

ruuan jälkee aika pian ansku tuli hakee mut isosjuttuun ja sil oli ihana yllätys. ansku oli ostanu mul rusinapähkinäsuklaata ku se tietää et tykkään siitä tosiTOSI paljon ja sitä ei saa melkene mistään kaupoista! se oli aivan ihana yllätys ja vieläki hymyilyttää kun ajattelenki! kiitos ansku olet iiihaaanaaaaa! no sitten huristettiin anskun mopolla seurikselle jossa oli hengari. saatiin kuulla että missä leireissä ollaan isosina. mä pääsin kuutoselle ihan niin kuin olin halunnutkin ja muutkin isoset oli ihan siedettäviä, ei spöggeä (jonka tuomas sai isosekseen, voi pientä poikaparkaa!) eikä hugea eikä edes ottoa! mut ansku joutui johonkin ihme seiskariparille johon se ei ois halunnut! no mut onneks mira vaihtoi leiriä joidenki kesätöidensä takia ja ansku sai vaihtaa kutoselle. siis ihan sairaan ihanaa miettikää tajuukste oon anskun kanssa samalla leirillä JEJEJEJEJEEE! sitten siellä on myös kretu, vähis ja jonas ysibeeltä ja sitten saana ysiännältä mut must tuntuu että se tais vaihtaa leiriä. no ei haittaa! valvojana siel leiril on ritva joka on myös kiva juttu koska se on mukava ja vaikutti myös aidosti iloselta kun mä ja ansku mennään sinne! kivakivakiva!

mun horoskoopissaki sanottii tänään että "Pitkästä aikaa päivä, jolloin olet kaikkeen tyytyväinen. Viime aikainen huono tuulesi on kuin poispyyhkäisty, olet täynnä virtaa ja hyväntuulinen." Ja toi on totta, kaikki meni tänään tosi kivasti ja olen iloinen! Paitsi no oon ehkä syöny vähä liikaa sipsii ja rusinapähkinasuklaata (slurps) ku mul on vähä paha olo mut hei ei se mitää elämä hymyilee ja niin hymyilen minäkin ehhehehe!

kaikenlisäks tänää on sattunu sellanen kiva juttu et tajusin et tykkään viikinkimetallist ja latasin ensiferumin biisei ja ne on hyviä. nice!

oi loppuispa koulu jo haluun jo juhlimaa (no oikeesti haluun vaa siks ku puhuttii anskun kaa siit et se on hyvän kaveruuden merkki jos on pussannu toista ja muutenki puhuttii jotai kavereiden pussailemisesta hehehehehehee sitä ootellessa! terkkuja iitulle!) ja haluun muutenki et ois jo kesä ja haluun isoseks ja ruissii ja jazzeil (liputki vois ehkä ostaa jos jaksais) ja kaikkee kivaa jeejee!

ei muuta toivottavasti teilläki on ollu kiva päivä ja ootte selvinny leikkauksist sun muist lääkärikäynneist ja kaikki on muutenkin mennyt kivasti! olette söpöjä ja muutenkin ihania PUS (se on mun motto sitte et tiiätte!)

why most the children play in the street
broken arms can fade the dreams
peace on earth to everyone that you meet
don't you worry, it could be so sweet

just look to the rainbow you will see
the sun will shine 'till eternity
i've got so much love in my heart
no one can tear it apart


feel the love generation
feel the love generation

come on, come on, come on

feel the love generation
feel the love generation

don't worry about a thing, gonna be all right