joo no nyt on kyl pakko kirjottaa uusiks koska en haluu lisätä tätä tohon edelliseen kirjoitukseen kun se on niin hieno ja tää on vähemmän hieno asia josta nyt haluun kirjottaa! nimittäin mulla on nyt sellainen ongelma että alakerran vessan lattialla (mun huone on siis alakerrassa, ja toi vessa on tossa lähistöllä) on niin saakelin iso hämähäkki, joku tarantella varmaan. ja en todellakaan uskalla nyt käydä siellä. ja en jaksa mennä vessaan myöskään ylös että joudun siis kärsimään varmaan kusihädästä loppuikäni. ihanaa. ja ei toi hämähäkki muuten niin paljoa mua pelottais, ei mun siihen pakko oo koskea, mut kun jokin aika sitten siellä oli sen kaveri, toinen samanlainen tarantella. ja silloin imuroisin sen kaverin. niin musta tuntuu et niitä on jossakin täällä meillä koko iso yhdyskunta ja jos jotain pahaa teen tollekkin niin ne tulee yöllä kun nukun ja menee sisälle mun nenästä ja suusta ja korvista. tai sitten vaan yksinkertaisesti tuo yksi yksilö tuolla haluaa kostaa mulle kaverinsa kohtalon ja tulee vaikka puremaan mua! tai mitäs jos ne/se munii mun hiuksiin! tai yks vaihehto on vielä et toi on se sama jonka silloin imuroisin ja se on ryöminyt ulos sieltä imurista ja käppäillyt yläkerrasta takas tuonne vessaan ja odottaa siellä verenhimoisena mua! et tota jos joku tietää jotakin hyvää keinoa miten voisin selvitä tästä ongelmastani niin saa kertoa. pian koska mua pelottaa!

nyt meen lukee ruotsin sanoja! kiittimo