niimpä niin. nyt on melkeen oli jo tämäkin viikonloppu. olin ihan ajatellut että voikun kiva, tänä viikonloppuna saan pitkästä aikaa nukkua kun ei ole näyttelyitä tai mitään muutakaan ohjelmaa oikeastaan. mitä nyt piksun sisko tuli omistajansa kanssa kylään, mutten uskonut sen niin kovasti mua haittaavan. kaikki meni oikeastaan penkin alle. hah. en todellakaan oo nukkunut, univelat on vaan kasaantunut entisestään. onneks viikon päästä on sentään jo hiihtoloma!

perjantaina teki kamalasti mieli lähteä jonnekkin ulos. ensin oli tarkotus mennä anskun kanssa jennille, mut yllättävää kyllä sinne ei päässytkään. jotenkin osasin totakin odottaa, sen on vähän sama juttu aina kun jennin kanssa jotain sopii, huoh. no onneksi kuitenkin sitten mentiin tiian ja iitun kanssa turkuun. olisin halunnut ostaa yhden paidan, mutta en sitten löytänytkään sieltä sellaista oikeanlaista joten en ostanut mitään. paitsi no spritea. oltiin turussa ehkä korkeintaan joku puol tuntia. ja siitä maksettiin bussimaksuja sellaset vajaa seitsemän euroa. ihanaa.

turusta mentiin sit kaanaaseen tiian mummin ja ukin mökille. tai no bussista jäätiin pois jo raision keskustassa kun tiia oli ihan varma että marika tulee sinne ja hakee hänelle juotavaa koska hänellä oli sitä omasta mielestään liian vähän. marika ei kuitenkaan tullut ja sillä hetkellä teki mieli istua tiian päälle. mentiin kuitenkin sitten bussilla tikanmaalle. siitäkin tuli taas ylimääräistä bussimaksua 2,80 huoh. mut joo ei se mitään.

tikanmaalta käveltiin kaanaaseen ja sinne mökille jonne sakkekin sit tuli. no, illasta en oikeastaan kirjoita sen enempää. ehkä siksi koska en muista, enkä oikeastaan edes halua muistella. aamulla piti herätä jo tosi aikaisin koska iitu ja tiia lähtivät helsinkiin kymmenen junalla. ei sillä että yöllä olis paljoa tullut muutenkaan nukuttua. lattialla oli kova ja kylmä nukkua, en siis paljoa nukkunut.

tulin aamulla bussilla kotiin ja tiia ja iitu jatkoivat samalla bussilla juna-asemalle. sakari asuukin niin lähellä sitä mökkiä et se käveli kotiin. koko eilisen päivän oikeestaan vaan nukuin. tai yritin nukkua. mulla oli aivan järkyttävän paha olo ja pää särki niin että ajattelin jo että vois vaikka hypätä katolta alas. ja meidän talossa on kolme kerrosta joten kattokin on aika korkealla. sen lisäks et mulla oli/on edelleen ikäänkuin fyysinen paha olo, niin on tosiaankin myös henkinen. nolottaa. eniten mua harmittaa vaan se, että pilasin käytökselläni muiden illan. tai no, iitu sano että sillä oli hauskaa mut tiedän ainakin sen että sakarilla oli tosiTOSI vittumaista. ja silti se oli siellä meidän kanssa ja jäi vielä yökskin vaikka se olis päässyt kävellen kotiinsa ihan helposti.

en pysty oikeestaan kuvailemaan sanoin sitä miten pahoillani mä oon. enkä sitäkään miten paljon arvostan sitä miten mulla on niin mielettömän ihania ystäviä jotka pitää musta huolta ja kohtelee mua niin hyvin vaikken sitä olis todellakaan ansainnut. en vaan ymmärrä miksi ne on mulle niin kivoja, vaikka käyttäydyin oikeasti tosi tyhmästi ja ette todellakaan olis ansainnut sellaista kohtelua multa miten teitä kohtaan käyttäydyin! vaikka haukuin teitä perjantaina (ilmeisesti) aika paljon, niin en oikeasti tarkottanut mitään mitä sanoin. oikeesti olette mun mielestä tosiTOSItositosi ihania<3

no mutta tämä reissu opetti ainakin sen, että olen tyhmä ja ajattelematon enkä pysty kontrolloimaan itseäni saatikka sitten tuntemaan omia rajojani. ihan oikein kuitenkin mulle että mulla on niin kova krapula ja morkkis ollut nyt viimeiset kaksi päivää!

hävettää, nolottaa. enkä todellakaan tiedä miksi kirjoitan tästä kaikesta tänne. ehkä tää kirjoittaminen jotenkin vähän selvittää mun päätä ja auttaa. en tiedä. lähden tästä nyt itkemään omaa idioottimaisuuttani ja kieriskelemään omassa itsesäälissäni! heippa!

ps. voivitunvittu kaiken tämän ihanuuden lisäksi meidän astianpesukone meni rikki TAAS joten TAAS täytyy tiskata astiat käsin. voi nyt saatana.

rakkautta PUS

mä luulin aika ikävän syö
ja toivo epätoivoni lyö
mä luulin päättyy jokainen yö
valonsäteisiin
mut se ei olekaan niin

pakko laittaa viel tää kuva ku tää on nii ällöttävä:
ruuumakoiraaa.jpg