jeejee tänään olin iituskin kanssa turussa kun sinne avatiin uusi gina tricot. no en ostanut sieltä kyllä mitään koska siellä oli ihan himopitkät jonot sovituskoppeihin ja kassalle niin en jaksanut edes koittaa mitään. ostin kuitenkin uuden korviksen, paidan henkkamaukasta ja kaikkein tärkein: farkkulappuhameen! JEEE oon etsinyt tollaista jo melkeen kolme vuotta ja nyt löysin viimein kivan jonka hintakaan ei ollut niin kamalan paha. se on kyllä kokoa xs mut kyllä se nyt mulle menee. eheheee. ja se on myös aika lyhyt muttaaa. haluan ennemmin keskittyä positiivisiin puoliin joka on se että rakastan sitä hametta tooosi paljon ja olen halunnut sellaisen toooosi kauan! turussa nähtiin myös topi ja tatu tai no topi oli meidän kanssa jo samassa bussissa kun mentiin turkuun ja se se kyllä näyttää aina yhtä innostuneelta kun näkee mut vaikka bussissa tai myllyssä tai missä vaan. hahaa

turun jälkeen käytiin mun enon perheen luona tikkellä kun mä olen kuulemma lupautunut menemään huomenna vahtimaan niiden koiraa. se on sellainen ihana vauva cavalier nimeltään lalla ja ihan hurjan söpö! joudun olemaan siellä huomisesta iltapäivästä sunnuntaiaamuun mut eiköhän mun aika ihan kivasti mene kun aattelin käydä vuokraamassa pari elokuvaa ja sitten syön kaikkia herkkuja ja olen tietysti myös haukun kanssa. ja ainiin, niillä on myös poreamme. JEA! kylpyamme (ja no miksei myös poreamme) on sellainen juttu jonkalaisen haluan sitten joskus omaan kotiini. kun mamma ja pappa asui vielä lausteella heillä oli ihana retro-oranssi kylpyhuone jossa oli iso kylpyamme joka oli iiihana! olin siinä aina pienenä kun kävin niiden luona ja muistan että mulla oli sellasta vaalenpunaista kylpyvaahtoa ja kaikki saippuatkin mitä mulla oli oli vaalenpunaisia. hihi voi niitä aikoja! iskä jaksaa aina muistuttaa mulle siitä miten haluan aina suojella luontoa ja syödä kasvisruokaa sun muuta mutten mieti yhtään miten paljon vettä ja muutenkin energiaa kylpyamme kuluttaa. vaikka totta se on haluaisin mielelläni pelastaa maailman mutta tuon vedenkäytön kanssa en ole erityisen tarkka. nimimerkillä kuumassa suihkussa vähintään (!) 20 minuuttia joka päivä. mutta ihan sama huomenna vietän koko illan poreammeessa ja syön herkkuja ja katson telkkua ja syön herkkuja. voiko ihanampaa olla? no voi mutta kyllä tuo tuokin aika kivaa on mun mielestä!

mutta ei tässä mitään kummempia, halusin vaan ilmoittaa tärkeimmät asiat eli että löysin hameen ja pääsen poreammeeseen aaah!
hauskaa loman jatkoa!

if i was invisible
then i could just watch you in your room
if i was invincible
i'd make you mine tonight
if hearts were unbreakable
then i could just tell you where i stand
i would be the smartest man
if i was invisible
wait..i already am