nyt ei tekis kyllä yhtään mieli kirjottaa, ja maantiedon kirja ja vihkokin on tossa vieressä niin syyttävän näköisinä, ja kauhee flunssa päällä, nenä punottaa kun jouluvalot ja pää niin täynnä räkää ettei sinne mahdu yhtään ylimääräistä ajatusta. mut antaa nyt tämän kerran olla kun en oo pitkään aikaan kirjottanut mitään päivän tapahtumia. vaikka en taida tänäänkään jaksaa paljoa kirjoittaa.

koulupäivä oli ihan jees. paitsi musiikintunnilla mua alkoi aika paljon vituttaa (tatu kysyi vituttiko mua ja vastasin kieltävästi, mutta kun rupesin asiaa enemmän ajattelemaan niin kyllä mua itseasiassa vitutti). äikässä alkoi esitelmät. heidin ja villen oli tietysti jotain täydellisiä. mun mielestä ne oli epäluonnollisia kun molemmat oli opetelleet kaiken ulkoa, puhuivat kirjakieltä ja tuijottivat (ainakin heidi) jonnekkin seiniin.

seuraavaksi oli opoa jossa puhuttiin kesätöistä. rupesin ajattelemaan että pitäisköhän mun oikeesti hakea jonnekin kesätöihin, mut tulin siihen tulokseen etten kuitenkaan pääse mihinkään kun oon vasta just täyttänyt 15 silloin. ja ehkä olen myös vähän laiska joten se siitä ajatuksesta sitten, taas kerran.

seuraavaksi olikin yhteiskuntaoppia jossa puhuttiin demokratiasta. ajattelin että politiikka olis tosi mielenkiintoista mutta ei se kyllä kamalan mielenkiintoista ollut. tai oli se sata kertaa kivempaa kuin historia ainakin! yhteiskuntaoppi on aina kivempaa kun historia, AINA!

seuraavalla tunnilla oli uskontoa. ennen ussantuntia ostin jessican kanssa karkkia ja just kun oltais päästy karkkikoneelle jotkut mokkeritytöt kiilas meidän eteen ja rupes siinä pohtimaan että mitäköhän he vois ottaa. valitin sitten niille jotakin siitä miten me oltiin jonossa ensin ja tiedetään jo mitä otetaan niin ne päästi meidät sitten ensin. jäi kyllä vähän huono omatunto mut elämä on. uskonnossa puhuttiin jehovan todistajista. se oli ihan mielenkiintoista mun mielestä ja tunti meni aika äkkiä.

sitten olikin musiikkia. vittu. sulo ilmoitti että meidän täytyy sitten tehdä esitelmät että on jotain näyttöä numeroon. joko seinälehtinen jostain bändistä tai muusta musiikkiin liittyvästä tai esittely jostain biisistä. mä teen biisistä. pitkän pohdinnan jälkeen päätin että teen queenin bohemian rhapsodysta koska se on niin mielettömän kiva laulu ja kaiken lisäks siitä löytyi netistä paljon tietoa.

kotona olenkin sitten vaan lukenut maantietoa. yrittänyt lukea, korjaan. sitten tulin koneelle tekemään esitelmää tosta bohemian rhapsodysta. vaikka se esitelmä pitääkin palauttaa/esittää vasta 18.3. niin oon ainakin jo hyvissä ajoin liikkeellä, heh.

joku aika, ehkä vähän yli viikko, sitten juteltiin tiian kanssa mun kirjailijaesitelmästä ja siitä miten eppu nuotiosta ei löydy netistä yhtään mitään tietoa melkeen, ja sekin tieto on kaikissa paikoissa ihan ristiriitaista. tiia sitten ehdotti että lähettäisin epulle sähköpostilla kysymyksiä. mun mielestä se oli hyvä idea ja koska hänen sähköpostiosoitetta ei löytynyt netistä, lähetin sitten otavaan kyselyn josko heidän kautta olis mahdollista saada epun sähköpostiosoite. otavan nainen vastasi että toimittaa viestini suoraan epulle joka vastaa suoraan mulle jos hänellä on aikaa vastata. no aikaa sitten vähän kului ja mä olin jo aivan varma ettei se eppu mitään vastaa. kuitenkin joku itseään täynnä oleva kusipää. virhe että valitsin edes sen esitelmäni kohteeksi. no tänään kun menin sähköpostiin niin ilokseni ja suurensuureksi yllätyksekseni huomasin että vou, yksi saapunut viesti jonka lähettäjä on eppu nuotio! eppu kirjoitti että on tosi pahoillaan ettei ole ehtinyt vastata kun hän oli unicefin kenttämatkalla tansaniassa. ja että hän vastaa mielellään kysymyksiin, toivottavasti vielä ei vaan ole liian myöhäistä. ja loppu oli kyllä ehdottomasti paras:

lämpimästi,
ep. pus

:'D
siis eppu nuotio laittoi mulle pus. mua rupes tuo niin paljon hymyilyttämään ja sen jälkeen olenkin melkeen hymyillyt koko illan. lähetin sitten eppu nuotiolle muutaman (niitä oli ehkä kakskymmentä, hups) kysymystä, toivottavasti ehtii vastaamaankin ennen kuin mulla on se esitelmä!

nyt taidan lähteä lukemaan maantietoa!
hyvää huomista!
PUS

np. queen - bohemian rhapsody